Početna Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Uvjeti korištenja određuju pravila i regulacije korištenja Kiosk24 stranice, na adresi www.kiosk24.hr

Korištenjem web stranice pretpostavljamo da prihvaćate uvjete korištenja. Ne nastavljajte koristiti kiosk24.hr ako se ne slažete s uvjetima korištenja na ovoj stranici.

1) Opći uvjeti

Trgovačko društvo Open solutions d.o.o. Ulica Matka Baštijana 52A, 10000 Zagreb, OIB: 22042836051 (dalje u tekstu „Kiosk24“ ili „Prodavatelj“) pruža zainteresiranim stranama mogućnost kupnje proizvoda iz svojeg asortimana korištenjem online usluge internetske odnosno web trgovine koja se može realizirati putem Internet stranice webshop.kiosk24.hr (dalje u tekstu „Web stranica“, a online usluga internetske trgovine „Web trgovina“). Predmetna usluga podrazumijeva uvijek ažurnu ponudu od strane Prodavatelja izabranih artikala, mogućnost elektronskog plaćanja izabranih proizvoda te organizaciju dostave kupljenih artikala osobi koja je putem Web trgovine izdala nalog odnosno narudžbenicu Prodavatelju (dalje u tekstu „Korisnik“ ili „Kupac“).

Ovi Opći uvjeti uređuju ukupan postupak prodaje proizvoda Korisniku od strane Prodavatelja, a zadavanjem naloga Prodavatelju odnosno potvrdom narudžbe, Korisnik / Kupac potvrđuje kako je u potpunosti upoznat i suglasan s ovim Općim uvjetima, kao i s uvjetima kupnje konkretnog proizvoda.

Opći uvjeti koji se primjenjuju na konkretnu transakciju između Prodavatelja i Korisnika su oni koji su u trenutku potvrđivanja transakcije javno objavljeni na Web stranici putem koje se transakcija obavlja. Korisnici se upućuju da prije svake kupnje provjere važeće Opće uvjete.

Pravo Korištenja Web trgovine osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.

Smatra se da je Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen trenutkom potvrde narudžbe proizvoda o čemu Prodavatelj izdaje potvrdu Korisniku elektronskim putem. U slučaju da Korisnik želi opozvati narudžbu, isto može učiniti najkasnije u roku od jednog sata od primitka potvrde Prodavatelja i to na način da uputi zahtjev putem e-mail adrese info@kiosk24.hr.

Korisnik ili Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna fizička i pravna osoba. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Korisnik ili Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela nuđenih usluga.

U slučaju da povremeno nastupi prekid usluga Prodavatelja, koji može biti uzrokovan tehničkim razlozima, a moguće i za vrijeme prijenosa informacija na Internetu, Korisnik neće smatrati Prodavatelja odgovornim za bilo kakav gubitak podataka.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Web stranice.

Web trgovina se koristi isključivo na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Web stranici uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Web trgovine. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Web stranice.

Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisima i fotografijama proizvoda koje su informativnog karaktera i postavljene prema informacijama proizvođača. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

Informacije o trgovačkom društvu:

OPEN SOLUTIONS d.o.o.

Sjedište: Ulica Matka Baštijana 52A, Zagreb

Email: info@kiosk24.hr

IBAN: HR7223600001102403686

Društvo upisano u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu dana10.02.2014 pod matičnim brojem subjekta: 080896193

OIB: 22042836051

Temeljni kapital: 2.654,46 EUR, uplaćen u cijelosti

2) Vrste i načini plaćanja

Cijene su maloprodajne, s pripadajućim PDV-om, u službenoj valuti Republike Hrvatske.

Navedene cijene vrijede za kupovinu u Web trgovini www.kiosk24.hr , neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u ostalim trgovinama. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Važeći cjenik primjenjuje se ovisno o vremenu kupnje, a vrijeme kupnje smatra se isključivo onim vremenom u kome je provedeno plaćanje. Ukoliko kupac nije zaključio narudžbu, odnosno platio željenu robu, a u procesu je kupovine, u trenutku promjene cijena primjenjivati će se novo-važeći cjenik, a o čemu će kupac biti pravovremeno obavješten prije provedbe plaćanja. Shodno navedenom, važeći cjenik ne primjenjuje se u ovisnosti o vremenu prikupa robe i vremenu izdavanja fiskaliziranog računa, već isključivo u ovisnosti o vremenu provedbe plaćanja. Važeći cjenik možete pronaći ovdje.

Open Solutions d.o.o. koristi Monri WSPay za online plaćanja. Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Akcijska prodaja, rasprodaja i ostali posebni oblici prodaje:

Prodavatelj će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Proizvodi na akcijskoj prodaji vidljivo su označeni riječju “Akcija“, imaju jasno istaknutu akcijsku cijenu i najnižu cijenu u zadnjih 30 dana te trajanje akcijske prodaje.

Prodavatelj će povremeno organizirati rasprodaje određenih proizvoda pod nazivom "Super popust" ili “Black Friday”. Razlog navedenih rasprodaja je prestanak prodaje određenih proizvoda iz asortimana prodavatelja. Kod ovih rasprodaja količine proizvoda na rasprodaji su ograničene, rasprodaja traje do isteka zaliha pojedinog proizvoda, a jasno su istaknute rasprodajna cijena i najniža cijena u zadnjih 30 dana.

Također, prodavatelj će povremeno organizirati i ostale posebne oblike prodaje drugih naziva. Uvjeti ovih posebnih oblika prodaje bit će detaljno opisani.

Uvjeti iskorištavanja popusta:

1. Postotni popust na cijeli račun unosom kupon koda

Postotni popust na ukupan iznos košarice moguće je iskoristiti jednokratno, unosom važećeg kupon koda u procesu narudžbe. Rok važenja kupon koda naveden je u poruci uz dobiven kupon, a može biti u obliku krajnjeg datuma važenja kupon koda ili u obliku broja dana od primitka kupon koda. Ovaj popust ne obračunava se na proizvode koji su obuhvaćeni posebnim oblicima prodaje (akcija, rasprodaja i sniženje zbog isteka rokova) te na proizvode iz kategorije Kava u zrnu.

2. Apsolutni popust na cijeli račun unosom kupon koda

Apsolutni popust na ukupan iznos košarice moguće je iskoristiti jednokratno, unosom važećeg kupon koda u procesu narudžbe. Rok važenja kupon koda naveden je u poruci uz dobiven kupon, a može biti u obliku krajnjeg datuma važenja kupon koda, raspona trajanja kupon koda ili u obliku broja dana od primitka kupon koda. Ovaj popust je iskoristiv, ako nije drugačije navedeno, uz uvažavanje ograničenja minimalne vrijednosti košarice navedene u poruci uz primitak kupon koda. Na proizvode koji su obuhvaćeni posebnim oblicima prodaje (akcije, rasprodaja i sniženje zbog isteka rokova) te na proizvode iz kategorije Kava u zrnu nije moguće iskoristiti apsolutni iznos kupona.

3. Postotni popusti na proizvod ili grupu proizvoda tijekom trajanja promocija unosom kupon koda

Kupon kod s postotnim popustom na označene proizvode ili grupu proizvoda moguće je iskoristiti višekratno na više proizvoda označenih u promociji i tijekom trajanja promocije.

4. Ostali uvjeti iskorištavanja kupon kodova:

Za iskorištavanje pojedinih kupon kodova potrebno je u procesu narudžbe biti registriran i prijavljen korisnik, a isto je navedeno na poruci uz dobiven kupon. Za svaku pojedinačnu narudžbu može se iskoristiti samo jedan kupon kod za popust. Nije moguće kombiniranje više kupon kodova za popust u jednoj narudžbi.

Naručene proizvode možete platiti jednokratno na sljedeće načine:

• Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners i Discover

• Korištenjem Apple Pay i Google Pay servisa

Plaćanje debitnim i kreditnim karticama:

Ako ste odabrali plaćanje karticom, na sigurnoj stranici Monri WSPay odaberete vrstu kartice kojom plaćate te upišete podatke o vlasniku kartice i ostale potrebne podatke. Prodavatelj nema pristup podacima koje unesete na stranicama Monri WSPay te koristi njihove usluge sigurnog plaćanja, a odriče se bilo kakve odgovornosti vezane uz proboj sustava za naplatu karticama.

Plaćanje putem Apple Pay i Google Pay servisa:

Prodavatelj nema pristup podacima koje unesete na stranicama Apple Pay i Google pay te koristi njihove usluge sigurnog plaćanja, a odriče se bilo kakve odgovornosti vezane uz proboj sustava za naplatu karticama.

Narudžbe izvršene putem drugih pružatelja, a koji nisu pravno povezani s tvrtkom Open Solutions plaćaju se putem njihovih kanala, a tvrtka Open Solutions d.o.o. odriče se bilo kakve odgovornosti u takvim slučajevima.

3) Dostava i preuzimanje robe

Prodavatelj naručene proizvode dostavlja samostalno putem svoje dostavne službe i lokacija za prikup proizvoda ( u daljnjem tekstu „Paketomati“) ili za isto koristi usluge prijevoznika Wolt Zagreb d.o.o. (https://wolt.com/hr/hrv).

Sve narudžbe izvršene na stranicama www.kiosk24.hr za koje je odabrano samostalan prikup Kupca na Paketomatima tvrtke Open solutions d.o.o. preuzimanje isporuke biti će omogućeno odmah, dok se vrijeme dostave putem Wolt Zagreb d.o.o. dostavne službe određuje prilikom narudžbe korisnika i jasno je prikazano korisniku. Prodavatelj nije odgovoran za eventualno kašnjenje isporuke paketa putem dostavne službe i nažalost ne može utjecati na točan termin dostave.

Dostava se izvršava do Paketomata ili ulaza u stambenu jedinicu (stan, kuću, poslovni prostor i slično) na adresi naznačenoj od strane Korisnika, a istu je moguće organizirati isključivo na području Republike Hrvatske.

Ukoliko se Kupac odluči na prikup naručene robe na Paketomatima u vlasništvu Prodavatelja može odabrati vrijeme u kojem želi izvršiti prikup, anajkasnije 24 sata od vremena narudžbe. Po izvršenom plaćanju Kupac će dobiti jasno naznačeni vremenski rok u kojem je izvršavanje prikupa moguće. Ukoliko vrijeme za izvršavanje prikupa istekne, a isti nije izvršen, Kupac će dobiti obavijest o isteku roka te će mu se izdati potvrda o plaćanju i kupon u vrijednosti neprikupljene narudžbe koji može iskoristiti prilikom sljedeće narudžbe. Kupac izdani kupon može iskoristiti u roku od 6 mjeseci od trenutka njegovog izdavanja. U slučaju da kupac ne izvrši prikup u jasno naznačenom vremenskom roku prodavatelj se ovim putem odriče bilo kakve odgovornosti za narudžbu i dostupnost istih proizvoda prilikom sljedeće narudžbe. Produžetak roka prikupa ili promijene lokacije dostave putem paketomata nije moguć nakon potvrde narudžbe i izvršenog plaćanja. Ukoliko korisnik zahtijeva povrat uplaćenih sredstava, isti zahtjev može poslati s detaljnim obrazloženjem na info@kiosk24.hr te će mu na isti biti odgovoreno unutar 14 dana.

Trošak dostave unutar Hrvatske (osim otoka koji nisu povezani mostom):

Trošak dostave do Paketomata u vlasništvu tvrtke Open solutions d.o.o. je besplatna, dok se dostava do adrese naznačene od strane korisnika putem usluge Wolt Zagreb d.o.o. naplaćuje prema važećem cjeniku i izračunava se prilikom postavljanja narudžbe.

Naručeni proizvodi bit će pakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac se savjetuje prije preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Prihvat robe potpisuje osoba koja je naznačena kao Korisnik prilikom naručivanja. Ukoliko bilo koja druga osoba preuzme robu na lokaciji, smatrat će se da je dostava uredno izvršena.

U slučaju da Kupac robu ne zaprimi u dogovorenom roku, isti se moli Prodavatelja obavijestiti što je prije moguće e-mailom ili telefonom.

4) Reklamacije, povrati i prigovori

Pozivamo Kupce koji su nezadovoljni našom uslugom ili isporučenim proizvodom da nam se obrate s povjerenjem kako bismo razmotrili prigovor i reklamaciju riješili u najkraćem mogućem roku, a uslugu pokušali unaprijediti na zadovoljstvo svih Kupaca.

Pisani prigovor Kupac može uputiti slanjem elektronske pošte na info@kiosk24.hr ili poštom na adresu Open solutions d.o.o., Ulica Matka Baštijana 52A, 10000, Zagreb, s naznakom ZA WEBSHOP – PRIGOVOR.

Kako bismo što brže provjerili narudžbu na koju imate prigovor, molimo da pri tome navedete broj narudžbe, osnovne podatke Kupca (ime i prezime, e-mail adresa i kontakt broj telefona) te detaljan opis reklamacije i po potrebi fotografije reklamiranog proizvoda.

Nakon zaprimljenog prigovora, poslati ćemo Vam potvrdu da smo ga zaprimili. Na vaš prigovor odgovorit ćemo najkasnije u roku od 15 dana od njegovog zaprimanja, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Prihvatiti ćemo prigovor Kupca u slučaju isporuke mu oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih proizvoda (pogrešno isporučenih glede vrste i količine proizvoda u odnosu na narudžbu), proizvoda kojima je istekao rok trajanja te proizvoda koja imaju grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu i izvršiti povrat ili zamjenu takvih proizvoda o svom trošku ako utvrdimo da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak isporučenih proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda novim proizvodom ili proizvodima u cijelosti snosi Prodavatelj.

Materijalni nedostaci

U slučaju robe s materijalnim nedostatkom Prodavatelj će sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru Kupca ukloniti nedostatak na robi, predati drugi proizvod bez nedostatka, snizit cijenu te nakon isteka naknadnog razumnog roka za ispunjenje, odnosno i bez ostavljanja naknadnog roka za ispunjenje ako je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima izjavio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, na zahtjev Kupca vratiti iznos plaćen za te proizvode ili ispuniti drugu obvezu koju je dužan ispuniti sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke.

U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose Kupca i Prodavatelja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari, te Prodavatelj upućuje Kupca da su mjerodavne odredbe u svezi prava i obveza glede materijalnih nedostaka propisane mjerodavnim člancima od čl. 400. do čl. 422. Zakona o obveznim odnosima.

Pravo kupca na jednostrani raskid ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane Prodavatelja te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca. Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, svaki Ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) Kupac može jednostrano raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda iz narudžbe. Rok od 14 dana započinje od dana kada je Kupac, ili treća osoba određena od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, primio u posjed proizvod koji je predmet ugovora. U slučaju da Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, izravne troškove povrata u cijelosti snosi sam Kupac.

Unutar roka od 14 dana Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora slanjem popunjenog obrasca za jednostrani raskid ugovora poštom na adresu Open solutions d.o.o., Ulica Matka Baštijana 52A, 10000, Zagreb, s naznakom ZA WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili elektroničkom poštom na info@kiosk24.hr. Obrazac za jednostrani raskid ugovora nalazi se na našoj mrežnoj stranici Obrazac za jednostrani raskid ugovora te ga možete elektronički ispuniti i poslati.

Nakon što Prodavatelj primi Kupčevu izjavu ili obrazac za jednostrani raskid Ugovora, obavijestit će Kupca o primitku iste bez odgađanja.

U slučaju jednostranog raskida Ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

U roku od 14 dana od kada je Prodavatelj obaviješten o odluci Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, Kupac je obvezan izvršiti povrat robe Prodavatelju pri čemu Kupac koji koristi pravo na jednostrani raskid Ugovora samostalno snosi izravne troškove povrata robe. Robu je potrebno vratiti na Open solutions d.o.o., Ulica Matka Baštijana 52A, 10000, Zagreb, s naznakom “POVRAT WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA”. Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme sa dostavnom službom koju je Kupac koristio prilikom povrata, pa Prodavatelj savjetuje da Kupac zatraži broj za praćenje pošiljke. Na taj način Kupac je siguran da je proizvod dostavljen Prodavatelju. Također, Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac vrati proizvod na pogrešnu adresu.

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Kupac je dužan robu vratiti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Prodavatelj će o umanjenju vrijednosti kupljene robe uzrokovano oštećenjem/gubitkom ambalaže odnosno oštećenjem robe koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti robe utvrđivati za svaku vraćenu robu pojedinačno i o tome obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.

Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu bude proizvod vraćen, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag Prodavatelju ako je Prodavatelj o tome obaviješten prije primitka robe. Nakon što Prodavatelj utvrdi da vraćeni proizvod zadovoljava sve uvjete povrata, povrat uplaćenih novčanih sredstava bit će izvršen istim sredstvima kojima se koristio Kupac prilikom plaćanja osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača (roba koja je izrađena po specifikaciji kupca, lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe, zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima i ostalo). Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

U slučaju nemogućnosti dogovornog rješavanja spora između Kupca i Prodavatelja nadležnost preuzima Platforma za internetsko rješavanje sporova https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

5) Privatnost i sigurnost

Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupca samo uz njegov prethodni pristanak te u mjeri u kojoj su oni nužni za ispunjenje njegovih obveza te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa s Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Pristup newsletter bazi i bazi Kupaca s osobnim podacima Kupaca uz Prodavatelja ima specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina.

Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Prodavatelj ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke, već za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka OPEN SOLUTIONS d.o.o. je odgovoran za sve internetske stranice u vlasništvu i sve sadržane podatke te je usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.

Kod registracije Korisnika prilikom korištenja Web trgovine Prodavatelj prikuplja i obrađuje podatke Korisnika uz njegovu privolu u svrhu izričito navedenu u samoj privoli, a sukladno članku 7. Zakona o zaštiti osobnih podataka. U slučaju da Korisnik želi opozvati izdanu privolu, isto može izvršiti odjavom na unsubscribe ili slanjem e-maila na info@kiosk24.hr. Prodavatelj će po zaprimanju zahtjeva za opoziv privole, trajno uništiti sve podatke o Korisniku, osim onih koje je dužan zadržati radi ispunjenja svojih preuzetih obveza prema korisniku ili zbog obveza propisanih pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Ukoliko Korisnik ranije ne povuče izdanu privolu, Prodavatelj osobne podatke pohranjuje i obrađuje samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja. U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče.

Ulažući napore u održavanje internetskih stranica prema potrebama naših korisnika s informacijama koje su potrebne koristimo se tehnologijom koja prikuplja, obrađuje i odabire podatke o tome kako se koriste naše internetske stranice. Te informacije prikupljamo pomoću „kolačića“ (engl. cookies) .

Svrha prikupljanja podataka

Prodaja proizvoda – za obradu vaše prodaje

Podrška kupcima i marketing – za odgovore na upite i davanje novosti i ponuda

Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama, pod uvjetom da postoji pravna osnova za prijenos:

Za realizaciju ugovora isporuke robe podatke ćemo dijeliti sa pružateljima distribucijskih usluga s kojima surađujemo i imamo sklopljene ugovore. Pružatelj distribucijskih usluga, prema svojim uvjetima poslovanja, može korisnika pri isporuci roba ili usluga tražiti osobni dokument na uvid i/ili evidentirati određene podatke sa dokumenta. Ukoliko korisnik nije voljan predati takve podatke nužne za isporuku paketa tj. dokaz o naručiocu, usluga ili roba neće moći biti izvršena ili uručena.

Državnim institucijama koje zatraže podatke na uvid zbog neke treće obrade istih

Društvima koja se profesionalno bave automatiziranim slanjem oglašivačkih poruka Društva koja Prodavatelj koristi radi razvoja i realizacije Online usluga

Web trgovina

Pristup web shopu moguć je sa ili bez registracije.

Prilikom registracije, od Kupca se mogu tražiti određeni osobni podaci kao što su ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja, telefonski broj. Pri registraciji Kupac pristupa svojoj bazi na Web trgovini.

Pri kupovini bez registracije, prikupljaju se samo podaci koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora.

Korisnik Web stranice može izabrati da li želi ili ne želi primati promotivne poruke, neovisno o tome je li se registrirao putem Web stranice ili ne. Podaci koje korisnik daje pri registraciji, pohranjuju se na serveru Web trgovine te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici nadležnog odjela uz šifre za pristup poslovnom programu.

U svakom trenutku Kupac može deaktivirati svoju registraciju.

Registrirani korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim podacima pohranjenim na internetskim stranicama gdje ih može revidirati, mijenjati i brisati. Sve izmjene izvršene na internetskim stranicama biti će zabilježene i unutar samog poslovnog programa s odmakom.

6) Licence

Ako nije drugačije navedeno, Kiosk24 i/ili davatelji licence zadržavaju sva materijalna prava intelektualnog vlasništva. Njima Korisnik može pristupiti s kiosk24.hr mjesta. Osobna upotreba je podložna ograničenjima navedenim u ovim uvjetima i odredbama.

Nije dozvoljeno:

Ponovno objavljivati materijale s kiosk24.hr

Prodavati, slati, iznajmljivati ili dijeliti licencirane materijale s kiosk24.hr

Reproducirati, duplicirati ili kopirati materijale s kiosk24.hr

Redistribuirati sadržaj s kiosk24.hr

Ovaj Sporazum započinje datumom ovog Ugovora.

Dijelovi ove stranice nude priliku korisnicima objavu i razmjenu mišljenja i informacija. Prodavatelj ne filtrira, uređuje, ne objavljuje niti pregledava komentare prije njihove prisutnosti na web mjestu. Komentari ne odražavaju stavove i mišljenja Prodavatelja, njegovih agenata i / ili podružnica. Komentari odražavaju stavove i mišljenja osobe koja objavljuje svoje stavove i mišljenja. U mjeri u kojoj je dopušteno važećim zakonima, Prodavatelj neće biti odgovoran za komentare ili bilo kakvu odgovornost, štetu ili troškove prouzročene i / ili pretrpljene kao posljedica bilo koje uporabe i / ili objavljivanja i / ili pojavljivanja komentara na ovoj web stranici.

Open solutions d.o.o. zadržava pravo nadzirati i uklanjati sve komentare koji se mogu smatrati neprimjerenim, uvredljivim ili uzrokovati kršenje ovih Uvjeta i odredbi.

Korisnik jamči i izjavljuje da:

Ima pravo objavljivati komentare na našoj web stranici

Komentari ne zadiru ni u kakvo pravo intelektualnog vlasništva, uključujući autorsko pravo, patent ili zaštitni znak bilo koje treće strane;

Komentari ne sadrže nikakav klevetnički, uvredljiv, nepristojan ili na drugi način nezakonit materijal koji predstavlja narušavanje privatnosti

Komentari se neće koristiti za promociju poslovnih, prilagođenih ili prikazivanje komercijalnih aktivnosti te nezakonitih aktivnosti.

Ovim putem daje Prodavatelju licencu za upotrebu, reprodukciju, uređivanje i ovlaštenje drugih za upotrebu, reprodukciju i uređivanje bilo kojeg od komentara u bilo kojem obliku i obliku ili mediju.

7) Hyperlink na sadržaj prodavatelja

Sljedeće organizacije mogu se povezati na našu web stranicu bez prethodnog pismenog odobrenja:

Vladine agencije;

Tražilice;

Novinske organizacije;

Distributeri internetskog imenika mogu se povezati s našom web stranicom na isti način kao I na web stranice drugih poduzeća; i

Akreditirana poduzeća cijelog sustava, osim traženja neprofitnih organizacija, trgovačkih centara za dobrotvorne organizacije i grupacija za prikupljanje dobrotvornih fondova.

Te se organizacije mogu povezivati s našom početnom stranicom, publikacijama ili drugim podacima na web mjestu sve dok veza: (a) ni na koji način nije varljiva; (b) ne podrazumijeva lažno sponzorstvo, odobravanje ili odobrenje stranke; i (c) uklapa se u kontekst web lokacije stranke koja ga povezuje.

Možda ćemo razmotriti i odobriti druge zahtjeve za vezu od sljedećih vrsta organizacija:

opće poznati izvori potrošačkih i / ili poslovnih informacija;

web mjesta dot.com zajednice;

udruge ili druge grupe koje predstavljaju dobrotvorne organizacije;

mrežni distributeri direktorija;

internetski portali;

računovodstvene, pravne i konzultantske tvrtke; i

obrazovne ustanove i trgovačka udruženja.

Odobrit ćemo zahtjeve za povezivanje od tih organizacija ako odlučimo da: (a) veza nas ne bi činila nepovoljnijim prema nama samima ili prema našim akreditiranim tvrtkama; (b) organizacija nema nikakvih negativnih zapisa kod nas; (c) korist koju nam je vidljivost hiperveze nadoknađuje odsutnost Kiosk24; i (d) veza je u kontekstu općih informacija o resursima.

Te se organizacije mogu povezivati s našom početnom stranicom sve dok veza: (a) ni na koji način nije varljiva; (b) ne podrazumijeva lažno sponzorstvo, odobravanje ili odobrenje stranke koja je povezuje i njenih proizvoda ili usluga; i (c) uklapa se u kontekst web lokacije stranke koja ga povezuje.

Ako ste jedna od organizacija navedenih u prethodnom stavku i želite se povezati s našom web stranicom, morate nas obavijestiti slanjem e-maila. Uključite svoje ime, ime organizacije, kontaktne podatke kao i URL svoje web stranice, popis svih URL-ova s kojih namjeravate povezati našu web stranicu i popis URL-ova na našoj web lokaciji za koju želite vezu. Odgovor očekujte unutar 2–3 tjedna.

Odobrene organizacije mogu imati hipervezu na našu web stranicu kako slijedi:

Korištenjem našeg korporacijskog imena; ili

Korištenjem jedinstvenog lokatora resursa koji je povezan; ili

Korištenjem bilo kojeg drugog opisa naše web stranice koji je povezan s time ima smisla unutar konteksta i formata sadržaja na stranicama stranke koja ga povezuje.

Nije dopušteno korištenje Kiosk24 logotipa ili drugih umjetničkih djela radi povezivanja, ako ne postoji ugovor o licenci.

8) iFrames

Bez prethodnog pismenog odobrenja ne smijete stvarati Iframeove oko naših web stranica. One ne smiju mijenjati vizualnu prezentaciju ili izgled naše web stranice.

9) Odgovornost o sadržaju

Open solutions d.o.o. neće biti odgovoran za bilo kakav sadržaj koji se pojavi na web stranici koja nije u vlasništvu tvrtke ili pravno povezana s tvrtkom. Slažete se da ćete nas štititi i braniti od svih tvrdnji koje se pojavljuju na vašoj web stranici. Nijedna tvrdnja koja se može tumačiti kao klevetnička, opscena ili zločinačka ili koja na drugi način krši ili zagovara kršenje bilo kojih prava trećih strana ne smije se pojavljivati na web stranicama.

10) Pisani prigovor potrošača

U slučaju Korisnikovog nezadovoljstva s uslugama Prodavatelja, pisani prigovor se može uputiti putem preporučene poštanske pošiljke na adresu Open solutions d.o.o., Ulica Matka Baštijana 52A, 10000, Zagreb ili putem e-maila info@kiosk24.hr. Ukoliko Korisnik želi uložiti prigovor iz područja zaštite osobnih podataka, isto može učiniti putem e-mail adrese info@kiosk24.hr.

11) Videonadzor na lokacijama za prikup

Korištenjem www.Kiosk24.hr i lokacija za prikup u vlasništvu Open Solutions d.o.o. pristajem na snimanje i spremanje snimaka u sustav za virtualnu pohranu. U slučaju da korisnik želi da se snimka izbriše može kontaktirati info@kiosk24.hr, uz obaveznu napomenu u subjektu SNIMKA. Također, ukoliko navedena snimka prikazuje bilo kakvu prekršajnu ili kriminalnu radnju, Open Solutions d.o.o. zadržava pravo da odbije zahtijev korisnika te proslijedi snimku Ministarstvu unutarnjih poslova ili drugoj nadležnoj instituciji.

Prijavi se na Newsletter!

Kratki opis benefita dolor sit amet consectetur. Nulla fringilla sed malesuada eu ornare integer.

Pročitao/la sam i prihvaćam uvjete poslovanja.